BaLiK MaLaYSia

>> Wednesday, March 21, 2007

Yeah. Aku akan balik Msia summer ni!!! Bestnye100x. Last year tak balik. So, this year terus jatuh hukum wajib utk aku balik. Aku dah beli tiket balik Msia semalam kat sebuah travel agency yang bernama Trailfinders. Aku beli tiket flight Gulf Air. Harga tiket pegi balik 817 Euro. Tu jek yg paling murah. MAS mahal tak ingat. Lebih 900 Euro. Nama je Tahun Melawat Malaysia. Cekik darah lagi ade la. Bodoh tul.

So, flight aku akan bertolak ke KL dari Dublin on 24 June & akan balik semule ke Dublin dari KL on 28 Aug. 2 bulan lebih je aku akan berada kat Msia. Takde la lama sgt. Huhuhu. Flight Gulf Air tu akan transit kat Bahrain. Sib baik transit waktu mlm n kejap jek. Kalau transit waktu siang n lama, mmg sah2 la aku akan buat tour de Bahrain. Lepas tu, tulis travelogue & post kat blog ni. Hahaha

So, to ppl in Msia especially PMC ppl, see u guys in Msia nanti k. InsyaAllah...

1 buah komen:

Blogger Monday, May 22, 2017 at 12:11:00 PM GMT+8  

Booking Buddy is the best travel search engine, that you can use to compare travel deals from the top travel booking agencies.

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2004-2011: Aku Sebutir Pasir

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP