SeLaMaT TaHuN BaRu 2008 MaSiHi!!!

>> Wednesday, January 02, 2008



Aku rase masih belum terlewat utk aku ucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2008 Masihi kpd semua pengunjung2 setia blog ni. Semoga tahun 2007 yg lalu telah memberi byk pengalaman kpd kite semua utk dijadikan panduan bagi menempuhi tahun 2008 yg sudah pastinya penuh dgn cabaran & dugaan. Semoga kite semua cekal menghadapinya dgn tenang & tabah. InsyaAllah, segala apa yg kita impikan akan tercapai.

p/s: Kat bawah ni aku selitkan video klip sebuah lagu berbahasa Turki, bertajuk 'Gülümse Kaderine' yg dinyanyikan secara duet oleh 2 orang penyanyi Turki yg popular iaitu Tarkan & Kibariye. Lagu ni sgt sedap didengar walaupun aku tidak berapa pasti apa maksud di sebalik liriknye. Kalau korang perasan, lagu ni adalah lagu background friendster's profile aku buat masa skarang ni. Heheh. Apa2 pun, selamat melihat & mendengar :) . Kalau nak mp3 lagu ni, jgn segan2 mintak dari aku ye :) . Oh ye. Sebelum korang play video klip ni, sila pause dulu lagu di MP3 Player. Enjoy...

0 buah komen:

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2004-2011: Aku Sebutir Pasir

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP