a TRiBuTe To RCSI-PMC CLaSS oF 2009 FRieNDS

>> Tuesday, February 13, 2007

Last night, we all organised a farewell potluck for those RCSI friends (my 2-years-different younger brothers) who will be going back to Msia for good to continue their clinical years in Penang Medical College (PMC). It was held at my house. Student2 yang disponsor oleh JPA will be going back on tomorrow (Rabu, 14 Feb). Student2 yang disponsor oleh MARA pulak balik lain2 hari sbb dieorg boleh pilih tarikh sendiri utk balik Msia. So tak adil kan? Hihi. Jadi, malam tadi mmg banyak gila la makanan yang dibawak oleh tetamu2 yang datang termasuk makanan yang dimasak oleh tuan2 punya rumah (housemates aku la tu). Kek ada 4 bijik. Kuetiaw goreng, mihun goreng, bubur kacang and so on. Ada lagi kat dapur tu. Tak habis. Sape la yang nak habiskan pun taktau. Hahaha.

So, kpd member2 yg nak balik ke Msia for good esok (Izwan, Johan, Nik, Hany, Amir, Bibi, Bapek & sape2 lagi nama yang aku tak sebut di sini), aku ucapkan selamat meninggalkan bumi Dublin yg tercinta ni & selamat menyambung perjuangan korang di bumi Penang, Msia. Aku jeles sebenarnye dgn korang sbb I really miss Msia. So, ape2 pun, jgn lupakan kiteorg semua yang masih lagi berjuang di bumi perantauan ni. Doa2kan kiteorg semua sukses slalu sbb itu jugak adalah doa kiteorg utk korang. Life in Dublin won't be the same again without you guys semua. But, we'll meet again this summer coz I'm surely going back to Msia this year (I didn't go back to Msia on last summer holiday).

Till then, all the best k. InsyaAllah aku akan ke Dublin Airport esok utk memberi lambaian terakhir utk korang di bumi Dublin ni...

0 buah komen:

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2004-2011: Aku Sebutir Pasir

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP