LoNDoN, HeRe I CoMe!!!!

>> Saturday, December 11, 2004



Alhamdulillah. Exam aku baru je habes kejap tadi. Dan aku seperti biase, bile dah habes exam, jadi tak tentu arah. Taktau nak buat ape. Dublin ni pun bukannye ade ape sgt. Semue tempat aku dah masuk. Heheh. Hmmm. Ntah laa. Member2 aku yg lain ramai gi city centre, tgk wayang. Ye aah. Dieorg banyak duit & ade pulak yg ade unlimited card. Aku rase UGC cinema skarang ni sure penuh dgn budak2 Melayu UCD. Ntah2 satu screen tu bebudak Melayu je semue. Hekhekhek. Aku ni duit pun dah le tak banyak. Ni gara2 belanje tak ingat dunia le mase Europe Tour summer hari tu. Huhuhu. Pastuh, harge tiket wayang tu pulak mahal. 6 Euro utk satu movie. Mahal gile!! Ditambah pulak dgn currency Euro yg dah makin naik skarang ni. 1 Euro dah same dgn RM5. Mase aku mule2 sampai dulu 1 Euro = RM3.76 je. Gile aah. Lagipun aku ni bukannye kaki wayang. Kalau ade cerite yg best gile mcm Lord Of The Rings ke, baru le aku gi tgk. Kalau tak, malassss...

Hmmm. Bile dah abes exam ni, sure semue budak sibuk plan nak gi melancong mase cuti winter ni. Ade yg nak gi Spain la, gi Eastern Europe la, gi Paris la. Aku lak.. Hehehe. London je. Actually aku plan taknak pegi mane2 sebenarnye since kedudukan kewangan aku tak mengizinkan & aku dah pernah pun gi London sebelum ni. Mase 1st year dulu. Tapi, 2 org member aku ni tibe2 je ajak aku teman dieorg & dieorg pulak sanggup bayar separuh drp harge flight. Aku pun ape lagi. Terus le sambut offer dieorg tu tanpa berfikir panjang. Heheh. Lagipun aku mmg teringin nak gi London skali lagi sbb tak puas jalan2 London mase first time pegi dulu.

Flight kiteorg adelah pd 30 December ni. Lame lagi tu. Balik semule Dublin on 5 January. Celebrate New Year kat sane le kot. Actually, aku tak pernah lagi rase New Year kat Dublin. Hahaha. First year dulu New Year kat Galway. Second Year pulak kat dlm keretapi Colmar - Paris. Bile la aku nak rase New Year kat lembah Liffey ni yek. Thn depan pun aku tak sure lagi sameade aku akan berade kat sini ke tak mase 1 January. Hehehe. Lagipun aku dengar sambutan New Year kat Dublin ni tak grand pun sebenarnye. Mcm takde ape2 berlaku je. Hmmm. Ntah la. So, kat London nanti kiteorg akan tumpang kat rumah member aku Apen, rakan sekolej aku kat KMB dulu. Dulu pun aku tumpang kat bilik die gak. Dah dekat 2 thn dah tak jumpe die. Macam mane le ko skarang ni yek, Apen.. Heheh.

So, kesimpulannye tu le plan aku utk cuti winter ni. Aku ade jugak plan nak habiskan bace buku2 Harry Potter aku. Ade 5 kesemuenye sekali. Setakat ni aku baru je habiskan separuh drp buku pertame. Heheh. Pemalas betul aah aku ni. Hmm. Actually, aku sendiri tak sure bile semester kiteorg start. 7 January kot. Ntah aaa. Tapi yg pentingnye, aku nak enjoy sepuas2nye cuti winter setelah bermati-matian berperang utk exam yg tak kenal erti belas kasihan ni. Bayangkan laa. 5 hari berturut2 tanpa henti. Sampai demam aku dibuatnye. Terpakse le gi beli ubat. Habis lagi duit. Huhuhuh.

0 buah komen:

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2004-2011: Aku Sebutir Pasir

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP