eXaM!! eXaM!! eXaM!!!

>> Tuesday, November 30, 2004



Hari yg ditakuti dah semakin hampir. It will begin on 6th of December and will end on 10th of December. Ini adelah final exam aku utk semester ni, iaitu utk 4 subjects which are Gastrointestinal Biology (GI), Endocrine and Reproductive Biology (Endo), Neoroscience and Locomotor Biology (Neuro) & Personal and Population Health II (PPH II). On 4th of December kiteorg ade exam MCQ utk subject Neuro. And on 9th of December kiteorg ade exam CAL Practical utk each subject except for PPH II. Bayangkanlah betape paniknye aku skarang utk menghadapi saat2 yg penuh genting ini. Mcm nak tercabut je nyawe.

Aku actually takde le ready sangat utk menghadapi exam ni sbb banyak gile yg nak kene study. Tak terkire banyaknye, especially utk subject Neuro. Banyak nak mampus. Dah tak larat dah nak study sebenarnye. Makin aku bace, makin confusing pulak jadinye. Huhuhuh. Aku hanye pasrah dan tawakal je kpd Allah SWT. Mudah-mudahan aku dipermudahkan utk menjawab soalan2 exam nanti dgn senang dan tanpa sebarang masalah. Begitu jugak kawan2 aku yg lain.

OK laa. Aku dah takde idea nak tulis ape dah. Nak kene pulun habis2 ni. Banyak gile tak cover lagi. So, ape2 pun, doakan la semoge aku dpt buat exam ni dgn baik k. Tgh cuak gile ni. Taknak resit!!!

0 buah komen:

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2004-2011: Aku Sebutir Pasir

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP