NeXT aDVeNTuRe TRiPS...

>> Thursday, November 01, 2012



OK... InsyaAllah jika dipanjangkan umur, aku akan ke beberapa buah tempat lagi tahun hadapan...


Pada bulan January 2013, aku, ayah & adik aku akan ke Bali, Indonesia utk 4 hari...


Bali, Indonesia


Pada bulan June 2013, aku & 3 orang kawan akan ke Hanoi & Ho Chi Minh City, Vietnam utk 4 hari...


Hanoi & Ho Chi Minh City, Vietnam


Pada bulan July 2013, aku akan ke Banda Aceh seorang diri utk 3 hari... Nak mengembara melihat bumi Serambi Mekah di Indonesia di samping melihat kesan tsunami yg menimpa penduduk di sana..


Aceh, Indonesia


InsyaAllah aku akan ceritakan pengalaman2 aku di dalam blog ini kelak... Oh ya.. buat masa sekarang, aku tengah cuba utk siapkan travelog2 yg tertangguh sebelum ni, iaitu Travelog Singapura, Travelog Korea Selatan, Travelog Medan, Travelog Hong Kong & Macau, Travelog Brunei & Travelog Manila.. Harap bersabar ye.. :)

6 buah komen:

Naramas Aman Friday, November 2, 2012 at 11:01:00 AM GMT+8  

Ya saya tunggu catatan kembara Dr ini.
Saya juga akan ke Acheh tak berapa lama lagi.InsyaAllah. Nanti bacalah blog saya ya.

Farikica Friday, November 2, 2012 at 4:10:00 PM GMT+8  

wah...dah 3 trip dah for next year... i believe there will be more to come, eh..?

NEKCIK Saturday, November 3, 2012 at 4:13:00 AM GMT+8  

insyaallah kalau diizinkan Allah..nekcik sampai dulu lah ke hanoi ye..end jan 2013..insyaallah

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2004-2011: Aku Sebutir Pasir

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP