SaLaM aiDiL aDHa 1428H

>> Friday, December 21, 2007



Aku rasa masih belum terlambat utk aku mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha kepada semua pembaca blog yang beragama Islam. Di Ireland, 10 Zulhijjah jatuh pada hari Rabu, 19 Disember. Aku tidak berkesempatan utk menunaikan solat Hari Raya Qurban bersama2 dgn masyarakat Muslim di Dublin pada tahun ini kerana aku baru sahaja tiba di kota Dublin bersama2 dgn 3 org lagi rakan2 aku pada pagi ini dari South France. Rasa terkilan di hati tu ada juga. Namun, apakan daya. Apa2 pun, moga Hari Raya Qurban pada tahun ini lebih bermakna buat kita semua...

p/s: InsyaAllah aku akan berkongsi pengalaman winter trip aku bersama2 dgn korang semua tak lama lagi. Harap bersabar..

0 buah komen:

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2004-2011: Aku Sebutir Pasir

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP