SuMMeR aka WiNTeR iN DoWN uNDeR (BHG aKHiR)

>> Monday, March 20, 2006



Esoknya ialah tanggal 15 July iaitu hari terakhir aku, Ilyasak & Reza kat Australia. Kiteorg akan bertolak balik ke KL dgn flight MAS dari Sydney Kingsford Smith Airport pd pukul 2.20 ptg nanti. Sementara Jem, Fyzal & Manap pulak akan stay kat Sydney sampai 17 July nanti. Since kiteorg dah habis packing & kebetulan pulak pg tu Msia Hall akan adakan gotong-royong, kiteorg pun taknak la menyemak kat situ. So, dlm pukul 12 tgh hari, Azhar hantar kiteorg bertiga ke airport dgn kereta die. Kat airport, lepas check in, kiteorg merayau2 kejap. Then, bile dah tibe masenye, kiteorg pun berlepas balik ke KL. Slamat tinggal Sydney. Slamat tinggal Australia. Huhuh. Feeling la pulak. Kiteorg sampai kat KLIA pd waktu mlm. Since aku nak ke Melaka utk pergi ke kenduri kahwin Faizah & Bahij pd esoknye, aku pun terpakse le tumpang kereta Reza since die pun tinggal kat Melaka. Yg dtg jemput die kat KLIA ialah mak & 2 org adik die. Hehe. Segan btul aku. Lepas lepak kat rumah die utk dinner, Mas pun dtg jemput aku utk ke rumah die. Die bawak bersame Fairuz & Hakim. Aku takleh bermalam kat rumah Reza mlm tu sbb die nak ke KL pg esok. Taknak ah susahkan die.

Malaysia Hall, Sydney, Australia
Malaysia Hall, Sydney, Australia


Malaysia Hall, Sydney, Australia
Malaysia Hall, Sydney, Australia

Pengalaman selame 2 minggu kat Australia adalah sesuatu yg sangat berharge bagi diri aku. Bukan saje aku dpt banyak pengalaman2 baru, tapi aku jugak dpt merapatkan silaturrahim dgn cousin tiri aku yg jarang gile jumpe tu & jugak dpt berkenalan dgn Azhar. Kiteorg btul2 terhutang budi dgn dieorg yg banyak gile membantu kiteorg sepanjang kiteorg bersama dgn dieorg. Thanx a lot u guys. InsyaAllah kalau ade rezeki & mase, aku akan ke Australia lagi. Kali ni aku nak pergi tempat2 lain pulak spt Adelaide, Perth, Brisbane, Darwin & sebagainye. Australia ni mmg besar & menarik sebenarnye.

TAMAT. Nantikan kisah pengembaraan kiteorg kat SPAIN & PORTUGAL pulak lepas ni.

0 buah komen:

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2004-2011: Aku Sebutir Pasir

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP