PeMBoNGKaRaN eKSKLuSiF:- CeRPeN CiNTa

>> Wednesday, June 02, 2010



Cerpen ini mempunyai dua versi.

Satu ditulis oleh Anuar Kamaruddin di blognya: http://anuarkamaruddin.blogspot.com/

Dan satu lagi ditulis oleh Ianisme di blognya: http://ian-tell-u.blogspot.com/

Kedua-dua cerpen ini sedikit sebanyak ditulis bertujuan untuk membongkar kisah sebenar yang terselindung di sebalik seorang manusia yang telah berbulan-bulan lamanya mendapat perhatian & simpati drp ramai org, termasuk kedua-dua penulis & juga termasuk diri aku sendiri. Mungkin ramai yang dapat mengagak siapa manusia yang dimaksudkan. Buat manusia yang dimaksudkan, aku minta maaf kerana terpaksa membantu usaha pembongkaran ini.

Sudah lama rasanya diri aku ditipu. Begitu juga dengan kedua-dua penulis. Dan sudah agak lama juga aku menyimpan rasa tidak senang hati melihat penipuan demi penipuan dilakukan yang bukan sahaja melibatkan aku & kedua-dua penulis, tetapi ramai lagi insan-insan lain yang tidak bersalah. Buat manusia yang dimaksudkan, sekiranya kamu membaca entri ini & kedua-dua cerpen tersebut, dan sekiranya apa yang dibongkarkan ini adalah benar, maka segeralah kamu bertaubat & memohon maaf kepada insan-insan yang telah terpedaya oleh penipuan kamu selama ini. Sesungguhnya kejahatan yang dilakukan sesama manusia sudah tentu akan dibalas. Jikalau tidak di dunia, sudah pasti ianya akan dibalas di akhirat dengan azab yang lebih pedih. Sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui & Maha Adil. Dan tiada sesiapa yang dapat bersembunyi daripada-Nya...

Apa-apa pun, buat manusia yang dimaksudkan, entri ini & cerpen-cerpen tersebut ditulis bukan untuk mengaibkan kamu. Tetapi sekadar untuk menyedarkan kamu daripada terus melakukan kesilapan besar yang kamu lakukan selama ini. Itu adalah niat sebenar kami.

MOGA KITA SEMUA SENTIASA BERADA DI BAWAH LINDUNGAN KEKUASAAN ALLAH SWT YANG MAHA ESA


Kerna terlalu mempercayaimu
Kau istimewa dalam hidupku
Kerna terlalu menghormati
Terkeliru pandangan mata hati
Kerana terlalu mengasihi
Akhirnya terluka aku sendiri


HAKCIPTA TERPELIHARA © 2004-2011: Aku Sebutir Pasir

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP