29 TaHuN SuDaH BeRLaLu..

>> Friday, August 05, 2011



Salam. Esok pagi (6 Ogos 2011), tepat pukul 5.05 pagi, genaplah 29 tahun aku dilahirkan ke muka bumi ni. Mcm tak percaya je yg 29 tahun telah pun berlalu. Masa berlalu begitu pantas sekali kan, tanpa kita sedari.

Sepanjang 29 tahun ni, bermacam2 pancaroba kehidupan telah aku lalui. Bermula dari alam persekolahan, kolej, universiti & kini alam pekerjaan. Kalau boleh diputarkan masa, nak je aku kembali ke alam persekolahan dulu. Segalanya penuh dgn keseronokan. Tanggungjawab pun tak seberat tanggungjawab di alam pekerjaan ni. Apa2 pun, aku bersyukur kerana mempunyai mak & abah yg benar2 mengambil berat ttg anak2 dieorg. Even sampai ke alam pekerjaan pun dieorg still lagi ambil berat. Setiap minggu, at least 2 kali dieorg datang ke Taiping utk menziarahi aku. Aku yg jarang balik ke Pt Buntar. Heheh.

Anyway, semoga hari2 yg bakal mendatang kelak akan lebih baik utk aku & semoga aku dapat bertahan dgn pekerjaan aku sekarang, iaitu sebagai doktor pelatih di Hospital Taiping. Kerjaya yg amat mencabar & penuh dgn stress. Jika diikutkan hati, nak je berhenti kerja & buat benda lain. Tapi memandangkan aku dah belajar selama bertahun2 di Ireland, tak tergamak pulak aku nak berbuat demikian. Hanya pada Allah SWT sajalah aku berserah. Semoga segalanya dipermudahkan utk aku...

Apa2 pun, HAPPY BIRTHDAY TO ME!!! hehehe.. dan SELAMAT BERPUASA... :) esok oncall.. huhuhu...


Bersama Mak & Abah



SILA KLIK BANNER INI UNTUK KE HALAMAN 'JHaZKiTaRo's Travelogue' UNTUK MEMBACA KESEMUA KOLEKSI TRAVELOGUE


12 buah komen:

Ibu Ammar Friday, August 5, 2011 at 8:12:00 PM GMT+8  

selamat ulangtahun kelahiran ke 29!

semoga dilimpahi keberkatan dalam menjalani hidup.

Acik Erna Friday, August 5, 2011 at 8:18:00 PM GMT+8  

Selamat ulang tahun kelahiran yang ke 29..muda lagi.masih banyak yang prlu dihadapi..semoga dirahmati didalam apa juga yang dilakukan.
acik pulak dah 29 tahun berumahtangga.

CikRangers (CR) Friday, August 5, 2011 at 8:31:00 PM GMT+8  

selamat ulang tahun ke 29 ye..
takpe2..takmau stress2 dah.kan nanti dah reduce working hours utk doc pelatih.hehehhe.. chill.. (^_^)

Ren Friday, August 5, 2011 at 9:16:00 PM GMT+8  

Salam..

Selamat Hari Lahir ! Semoga dipanjangkan umor dan dimurahkan rezeki!

Ringgo Friday, August 5, 2011 at 10:04:00 PM GMT+8  

congratz bro doc !!! semoga murah rezeki panjang umur , cepat bertemu jodoh ..

mama ju Saturday, August 6, 2011 at 12:22:00 AM GMT+8  

Aslkm

Selamat hari lahir, moga jadi anak soleh.

khairi Thursday, August 11, 2011 at 1:51:00 PM GMT+8  

org muda2 jgn cepat give up dan jgn cepat putus asa...bnyk lagi pengalaman yg perlu diambil n dipelajari...ini masih bujang lagi...kalau dah awal2 give up mcm mana nak jaga family dan anak isteri nanti...come on wake up...

kita kan ada Allah...

Dari sudut Hati kecilku Tuesday, October 4, 2011 at 2:51:00 PM GMT+8  

wow..still young lah anda. thought u dah over 30.sebab matured bila menulis. selamat ulang tahun biar terlewat. saya gemar membaca catatan anda, biar bidang kita jauh berbeza.

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2004-2011: Aku Sebutir Pasir

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP