HaLLoWeeN & MaLaHiDe CaSTLe

>> Saturday, May 02, 2009



Ni adalah gambar2 lama yg diambil pd bulan October tahun lepas. Gambar2 sewaktu perayaan Halloween yg tak kurang meriahnye kat kota Dublin ni, terutamanya pada malam 30 October. Bersepah2 manusia bersiar2 sambil memakai costume yg pelik2.. Actually, sepanjang hampir 7 tahun aku di bumi Dublin, ni adalah pertama kali aku keluar menyaksikan kegilaan manusia meraikan perayaan ni.. Hahaha.. Aku pun taktau kenapa tiba2 aku tergerak hati nak join bebudak 1st Year rumah aku malam tu (E'e, Aus, Leh & Yunus) + Aimie (3rd Year).. Anyway, tak rugi jugak laa keluar malam tu.. Something new to me.. :P


Ketuk rumah Ariff Fahmi


Halloween Pumpkin


Faizal & his costume


Bersama Ariff Fahmi & his housemates


Permulaan penjelajahan


Witches


Kat Temple Bar


Kat Temple Bar


Jocker


Hmmmm??


Kat Temple Bar


Ali G


Hmmmm


Hmmmmm


Makan supper kat Rico's lepas penat berjalan

Kat bawah ni pulak adalah gambar2 kat sebuah istana lama yg terletak agak jauh dari city centre Dublin.. Lebih kurang sejam perjalanan dgn bas.. Nama istana ni adalah Malahide Castle.. Aku sendiri tidak berapa pasti sejarah istana ini.. Bagi aku, ianya indah khabar dari rupa.. Heheh.. Ape2 pun, I had really great times with these 2 guys (Leh & Tiger), my housemates.. Kiteorg pergi melawat istana ni pd bulan November tahun lepas..



Perkarangan Malahide Castle


Perkarangan Malahide Castle


Perkarangan Malahide Castle


Perkarangan Malahide Castle


Perkarangan Malahide Castle


Perkarangan Malahide Castle


Perkarangan Malahide Castle


3 buah komen:

Y u Z z 9071 Saturday, May 2, 2009 at 3:15:00 PM GMT+8  

salam..

wah update jugak akhirnya setelah sekian lama..


cantikla view castle tu..buat photoshoot mesti cunnn...

zaijb Monday, May 4, 2009 at 8:29:00 PM GMT+8  

salam, tempat yg sgt menarik... dan menyeramkan hihihi... so after this hospital mana di tempatkan?

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2004-2011: Aku Sebutir Pasir

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP