MeRDeKa!! MeRDeKa!! MeRDeKa!!!

>> Wednesday, August 31, 2005



Kepade semua pengunjung warganegara Malaysia, aku ingin ucapkan selamat menyambut Hari Kebangsaan yang ke-48. Dah 48 tahun dah negara kita merdeka. Mungkin bagi mereka yg dilahirkan selepas merdeka spt aku ni, kurang menghayati erti kemerdekaan yg sebenar. Ye la. Bukak2 mata jek, negara kite dah pun aman damai, kan. Takde kacau bilau. Cuba kalau kite dilahirkan sebelum tahun 1957. Baru le kite tahu betape besarnye erti kemerdekaan tu. So, sbg anak merdeka, sama2lah kite berusaha utk membangunkan diri menjadi insan yg patuh kpd ajaran agama, menyayangi negara kita & berjuang utk memberikan yg terbaik kpd negara dan masyarakat kita. Hehe. Mcm poyo pulak. Tapi tu la kenyataannye. So, kpd semua warganegara Malaysia, skali lagi aku ucapkan selamat menyambut Hari Kebangsaan. KERANAMU MALAYSIA...

MERDEKA!! MERDEKA!! MERDEKA!!!

2 buah komen:

Anonymous Thursday, February 7, 2013 at 3:03:00 AM GMT+8  

correct with a view avail oneself of in construction works In withal to conferences and seminars, construction myrmidon Camaraderie is also [url=http://www.ddtshanghaiescort.com]escort shanghai[/url] committed

Anonymous Thursday, March 21, 2013 at 8:26:00 AM GMT+8  

buy alprazolam xanax and alcohol ok - xanax in urine

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2004-2011: Aku Sebutir Pasir

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP