ASSaLaMuaLaiKuM

>> Monday, November 22, 2004

Assalamualaikum to all. Akhirnya, secare tibe2 hati aku tergerak utk mencipta bende alah ni memandangkan ramai rakan2 aku spt Tawel dan Shafiq Ayman telah pun berkecimpung dalam dunia blogspot ni. Actually bagi aku blogspot ni ade jugak baiknya. Maybe bagi sesetengah orang seperti aku dulu menganggap bende alah ni hanya sesuai utk mereka yg suke membuang mase dgn bende2 yg remeh dan tak bermanfaat. Tapi sebenarnye banyak kebaikannye yg kite tak dapat lihat. Blogspot ni dapat mengasah bakat kite utk menulis dan sesuai jugak utk menjadi tempat kite nak luahkan perasaan & share pengalaman dgn orang lain secare tak langsung. Hehehe. Poyo je ayat2 aku.

Sebenarnye aku takde laa terror sgt dlm bidang IT ni. Aku akui yg aku sebenarnye rabun IT. Bukannye buta IT. At least aku tau le sikit2 pasal IT ni kan. Hehehehe. So, banyak bende lagi yg aku kene belajar utk siapkan blogspot ni. Kpd yg dah lame mengecimpungkan diri dlm bidang ni, sile2 le kasi tunjuk ajar kat hamba yg baru belajar ni yek. Hehehe.

OK laa. Tu je kot introduksi aku. Aku harapkan korang semue sudi2 le jenguk blogspot aku ni di kala korang merindui aku k. Kuikuikui. Sekian, wassalam

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2004-2011: Aku Sebutir Pasir

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP