MY BioGRaPHY DaLaM MaJaLaH FoKuS SPM BuLaN NoVeMBeR???

>> Wednesday, November 14, 2007

Lebih kurang 3-4 hari lepas, ada seseorang dlm Friendster's list aku tulis testimonial utk aku yg menyatakan bahawa sebuah biografi ttg diri aku keluar dlm majalah Fokus SPM keluaran bulan November. Whaaaat???? Aku agak tergezut jugak laa. Hmmmm. Tapi sebelum ni mmg ada seorang yg bernama 'X' dari syarikat penerbitan Karangkraf mintak aku email kat die butiran2 ttg diri aku. Aku kasi je laa. No harm kan. Tapi tak sangke pulak die nak masukkan biografi aku dlm majalah Fokus SPM. Actually, aku tak pernah tau pulak ttg kewujudan buku tu. Hehehe. Anyway, adakah biografi aku tu akan memberi motivasi kpd pelajar2 sekolah menengah yg sedang menghadapi SPM mereka skarang ni? Wallahu 'alam.

Aku dah pun inform parents aku & dieorg dah pun dapatkan majalah tu. Hehehe. So, kpd mereka yg kat Msia tu, sile la jenguk2 majalah Fokus SPM keluaran November 2007 utk membaca biografi aku k. Tibe2 pulak aku rase mcm film star. Hekhekhek.

p/s: Dalam biografi tu ada tertulis yg aku ni buat bisnes jadi tourist guide. Well, it's totally NOT true!!! Takde mase aku nak buat kerja tu. Aku just tolong2 kasi nasihat je kat sape2 budak Dublin yg nak travel. Tu je. Takde la sampai jadi part time job. Hmmm. Biase laa. Wartawan kan suke tambah2 cerite. Hehehe.


Page 1



Page 2

1 buah komen:

Anonymous Thursday, March 21, 2013 at 1:18:00 PM GMT+8  

xanax 0.5mg xanax 2mg info - cheap xanax uk

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2004-2011: Aku Sebutir Pasir

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP